niedziela, 3 lutego 2013

Rozdział II 'Nowe miejsce - nowe życie"

Lekko nacisnęłam klamkę. Wzdychnęłam i weszłam...
„Wow” - to pierwsze, co zdołałam powiedzieć. 
Na brązowych ścianach widniało graffiti. Ogromne łóżko znajdowało się po lewej
stronie. Na środku pokoju leżał dywan w kształcie trampka. Z okna miałam widok
na ulicę. Mam nawet własną łazienkę! Miałam ochotę, to zobaczyć garderobę. Otworzyłam drugie drzwi na lewo i przeżyłam szok. Przede mną ogromne pomieszczenie i sterta poukładanych nowych 
ubrań! I po co ja przywoziłam te badziewia z Polski? No cóż... Nie będę się
musiała rozpakowywać. Usiadłam na miękkim łóżku i zadzwoniłam do Anki. Ona musi
o tym wiedzieć! Gadałyśmy jakąś godzinę i oczywiście nie obeszło się bez 
wyśmiania tych kretynów z One Direction. Tak jestem hejterem. Miałyśmy taki polew... 
Po plotkowaniu poszłam zobaczyć co u Victorii. Jej pokój jest zajebisty! Zawsze
taki chciała. Z tego co zauważyłam, też miała garderobę i własną łazienkę.
- Co tam młoda? – zapytała mnie Vicki z tzw. ‘bananem’ na twarzy.
- Eee... Spoko... Gadałam z Anką! Nie mogła mi uwierzyć, że mamy taką chatę!
- Ja też już gadałam z dziewczynami – odpowiedziała Vicki siadając na biurku. 
- Już spadam do siebie.
- Okay! – Vicki rzuciła krótko, zanim zamknęłam drzwi.
Jest już późno, a ja jestem zmęczona. Zjadłam kolację, umyłam się i poszłam spać. Już po chwili odleciałam w objęcia Morfeusza..


____________________
Uhuhuhuhuh <3 Wiem, że krótkie te rozdziały, ale to były nasze początki! xd hahhaha. Okeej.. Jeśli rozdział będę uważała za zbyt krótki to będę dodawać dwa na dzień. Zgoda? xD hahahha. Rozdziały będą dodawane średnio co 4-5 dni xD Wyjątkowo dzisiaj dodałam kolejny :)

Wasza:
~Zaynsterowaa xx

Kochamy Was:
~Malikowa xx
~Zaynsterowaa xx
~Niallowa xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz