poniedziałek, 11 lutego 2013

Rozdział IV " Nowa znajomość"

Weszłyśmy do mojego pokoju. Nie powiem, że jestem nieśmiała, bo nie jestem. Wynika to z tego, że zaprosiłam obcą dziewczynę do własnego pokoju.
- Wow… Ale zajebiście tu masz! – krzyknęła Sam
- Ha ha.! – zaśmiałam się.
Po chwili Sami dodała podchodząc do okna:
- No to zostaniemy bliskimi sąsiadkami – wskazała ręką na przeciwległe okno.
Podeszłam do niej i zapytałam:
- To twój pokój.?
- Taak.! – rzuciła.
Usiadłyśmy na łóżku i chwilę gadałyśmy . Zrobiło się dość późno i Samantha musiała już wracać.
Wychodząc zapytała:
- Ey co powiesz na wypad do centrum jutro.?
- yyy… Spoko jak tylko rodzice czegoś nie wymyślą. Najwyżej napiszę Ci.
- Spoko. To do jutra. Przyjdę po Ciebie. Nara! – rzuciła na odchodne.
- Ok. Pa.! – pożegnałam się.
Po wyjściu Sami usiadłam obok Victorii, która nadal zalegała na kanapie. Siedziałyśmy tak jeszcze godzinę, aż w końcu stwierdziłam, że pójdę wziąć krótki prysznic. . No nie skończyło się na szybkiej kąpieli, bo z łazienki wyszłam po ok. 40 min…. Tak czy siak weszłam do pokoju i odczytałam sms-a od Anki:

Cześć MiśQ.! =*
Tęskno mi.! ;c Dowiedziałam się, że będę mogła do Ciebie niebawem wpaść jeśli nie masz nic przeciwko =D Błagam tylko nie zapomnij o mnie! <3 I jak byłaś już gdzieś.? Poznałaś kogoś.? Kupiłaś coś.? =D Czekam na odpowiedz KotQ.! =*

Ehh… Uwielbiam ją! Zadzwoniłam do niej i streściłam przygodę w Milk Shake City. Była zaskoczona. Śmiałyśmy się z nich bardzo długo.
Po rozmowie położyłam się na łóżku i zaczęłam rozmyślać. Już po chwili odpłynęłam w objęcia Morfeusza…

____________________
Aww <3
Wasze:
~Zaynsterowaa xx
~Malikowa xx
~Niallowaa xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz