piątek, 22 lutego 2013

Rozdział 9 " Miłość rośnie wśród nas .."

<< z perspektywy Vicki >>
Widok domu pod adresem, który dostałam od siostry, zwalił mnie z nóg. A może jednak to ten Malik odebrał telefon Olivi.?
Zaparkowałam mojego kochanego garbusika( niestety nie miałam własnego auta, a ten był od dziadków.) Zadzwoniłam do drzwi przeżyłam szok! Otworzył mi loczek w samych bokserkach.
- Hej – powiedział Harry – Ty pewnie jesteś siostrą Olivi.?
- Tak – odpowiedziałam. Nagle z góry zbiegł blondyn. Jak mniemam był to Niall. Wraz siostrą nie lubię tego zespołu, ale trochę słyszałam od koleżanek.
- Harry ty debilu, ubierz się w końcu! – wydarł się niebieskooki.
- Spoko Niall, Ty mój głodomorze – rzekł Loczek i dał blondynowi całusa w policzek. .. Pierwszą myślą jaka przyszła mi do głowy było: „co za pedały!”.
- Harry przestań, bo przestraszysz gościa – powiedział Nialler. – a tak w ogóle to ja jestem Niall, a ten idiota to Harry.
- Tyle to ja wiedziałam. Jestem Victoria, ale mów mi Vicki. – wiem trochę nie miło się odezwałam, ale taka już jestem.
Pięć minut później zeszła Olivia. Pożegnała się z Zayn’ em, pocałunkiem w policzek i pojechałyśmy do domu.
<< Oczami Niall’ a >>
Kurcze! Spodobała mi się ta Victoria. Trochę pyskata, ale lubię ją. Wydaje się taka inna.
Po wyjściu dziewczyn zaczęliśmy dręczyć Zayn’ a. Louis zaczął nawet śpiewać piosenkę z Króla Lwa: ‘ Miłość rośnie wśród nas”.

<<Oczami Olivi>>
Gdy dojechałyśmy do domu Vicki od razu zaczęła rozmowę:
- Masz mi wszystko wyjaśnić! Zacznij od tego, jak znalazłaś się w domu One Direction.?!
Opowiedziałam jej całą historię i poszłam na górę. Była dopiero 14.15, więc weszłam na TT. Coś przykuło moją uwagę. Był to wpis Zayn’ a o treści: „ Miło było Cię spotkać xo xo. „ Pod tweetem było kilkaset komentarzy typu: „ Kto to.?~!”, „ Zostaw go w spokoju.!!!” , „ znajdę Cię.! „. Prawdopodobnie wpis dotyczył mnie tak samo jak komentarze. Ten ostatni mnie po prostu rozwalił .Śmiałam się dobre parę minut.
Ja także ucieszyłam się, że mogłam go spotkać. Wyłączyłam laptopa i zeszłam coś przekąsić. Vicki zamówiła pizzę, więc zjadłam kilka kawałków. Ok. 15.00 zadzwonił mój telefon. Czym prędzej odebrałam i usłyszałam znajomy mi głos.
< Rozmowa >
Zayn: Cześć.!
Olivia: Cześć Zayn!
Z: Chciałem Cię zapytać czy masz ochotę na spacer i dobrą kawę.?
O Z miłą chęcią
Z: W takim razie wpadnę po Ciebie za pół godziny. To do zobaczenia!
O: Okay. To pa! Wyślę Ci adres .
Z: Ok Pa.
< Koniec rozmowy >
Szybko poszłam do łazienki i wzięłam orzeźwiający, krótki prysznic. Umalowałam się lekko, włosy spięłam w luźnego koka i udałam się do garderoby. Wybrałam ten zestaw: (link). Stwierdziłam, że nie będę się za bardzo stroić bo to tylko przyjacielskie spotkanie..
Usłyszałam dzwonek do drzwi. Wzięłam telefon, błyszczyk i klucze oraz zbiegłam na dół. Otworzyłam drzwi i ujrzałam Mulata. Przywitałam się z nim i poszliśmy na spacer. Chodziliśmy po parku rozmawiając o wszystkim i o niczym. On opowiedział mi o sobie, a ja jemu o mnie. Świetnie się z nim dogadywałam. Znam się z nim dopiero 1 dzień, ale mogę powiedzieć, że czuję się przy nim bezpieczna. Robiło się już ciemno, więc postanowiłam wracać do domu.
- Może Cię odprowadzę.? – powiedział Zayn i spojrzał na mnie tymi hipnotyzującymi oczami.
- Jeśli to nie problem to czemu nie.? – odpowiedziałam z uśmiechem.
Szliśmy jeszcze 10 minut, aż dotarliśmy pod mój dom.
- To tutaj. Dzięki, że mnie odprowadziłeś – powiedziałam
- Nie ma za co, to sama przyjemność. – oboje zaczęliśmy się śmiać.
- Na mnie już czas . Pa! – przerwałam.
- Do zobaczenia! – odrzekł Zayn i na pożegnanie czule mnie przytulił…
______________________
Dziękujemy za czytanie naszego bloga:D Prosimy o komentarze.! <3
Wasza - Zaynsterowa <3

Dziękujemy.!
~Malikowa ♥. xx
~Zaynsterowa ♥. xx
~Niallowa ♥. xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz